مشخصات و خرید دستگاه نورد دستی طلاسازی

خرید دستگاه نورد دستی طلاسازی را با مشخصات مختلف به صورت عمده و تکی می توانید انجام دهید. چرخ های نورد دارای مشخصات و پارامترهای مختلفی در تولید می باشد که جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

دستگاه و چرخ نورد دستی طلاسازی

فرایند نورد را می‌توان یکی از گزینه‌های اصلی در تغییر شکل مواد به حساب آورد.
معمولا هدف دستگاه تغییر فرم پس از تغییر فرم مفتول و یا قطعات فولادی و یا قطعات طلا به شکل مورد نظر می باشد.
معمولا محصول نهایی به صورت ورق، میلگرد و یا تسمه های مختلف در سایزها و ابعاد مختلف تولید می گردد.

عملیات نورد را به دو گروه نورد سرد و گرم تقسیم می‌کنند در طرح نورد گرم قابلیت تغییر شکل خیلی بالاست ولیدر نورد سرد به دلیل اینکه قطعات در دمای پایین تغییر شکل می یابند نیروی زیادی لازم به انجام آن نیست.
در طلاسازی از نورد سرد انجام می‌شود و نیاز به گرم کردن قطعه مورد نظر نمی باشد بدین صورت که قطعات طلا از بین دو غلتک نورد عبور داده شده و پس از چند مرحله نورد محصول مورد نظر ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه نورد دستی طلاسازی

مشخصات انواع نورد دستی

انواع نورد دستی در سایزها و ابعاد مختلف ساخته می شود بدین صورت که با تغییر سایز توپی ها و تغییر مدل های مختلف طراحی می ‌توان به قطعات مختلف دسترسی پیدا کرد.

برندهای مختلف در طراحی و ساخت نبردهای طلا سازی و ابزارهای زرگری و نقره سازی شامل موارد زیر می باشند:

  • طراحی و ساخت چرخ نورد میلاد
  • دستگاه و ابزار آلات و چرخ نورد توکلی
  • چرخ های نورد دستی و برقی فروزنده در ابعاد و سایزهای مختلف

جهت خرید دستگاه نورد دستی و خرید نورد دستی طلاسازی می توانید از طریق راه های ارتباطی مشخص شده و یا از طریقه ارتباط مستقیم از راه سایت با ما در ارتباط باشید.

دستگاه نورد دستی طلاسازی

شرایط فروش روز چرخ نورد

توسعه روز افزون و بهبود مستمر و مداوم کیفیت و همگام با تکنولوژي روز دنیا و استفاده از بهترین مصالح و قطعات موجود ازپارامتر ها و فاکتور های اصلی این مجموعه در امر تولید می باشد.

با توجه به کیفیت بالا و سابقه تولید گروه مهندسی فروزان در امر تولید و خرید دستگاه نورد طلاسازی و هم اکنون صادرات و فروش محصولات این شرکت به کشورهای همسایه از افتخارات این مجموعه می باشد.

با توجه به تغییر هزینه ها در کلیه لوازم یدکی و تجهیزات زیر ساختی، کلیه دستگاه های تولید شده و چرخ های نورد طلاسازی به قیمت روز با توجه به نیاز مشتریان ساخته و عرضه می گردد.

دستگاه نورد دستی طلاسازی

خرید دستگاه نورد دستی طلاسازی

از مهمترین نکات اصلی در خصوص خرید چرخ های نورد طلاسازی و دستگاه نورد دستی طلاسازی و کلیه ابزارهای زرگری و نقره سازی مشخص نمودن هدف برنامه کاری می باشد.

در صورتی که اقدام به خرید چرخ نورد دستی طلاسازی دست دوم شده اید و با مشکلاتی روبرو گشته اید می توانید دستگاه های خود را در اختیار ما گذاشته تا به بهترین شکل اصلاح با کمترین هزینه تعمیر گردد و در صورت نیاز به طراحی و ساخت دستگاه های جدید و چرخ نورد طلاسازی دستی و برقی می توانید با ما در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز شما مراحل طراحی و ساخت انجام گردد.

دستگاه نورد دستی طلاسازی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما